Δελφοί 27 - 28 Νοεμβρίου

Το Χειμερινό Ράλλυ είχε σκοπό να σηματοδοτήσει την αρχή μιας νέας εποχής για την λέσχη όσον αφορά τις εκδηλώσεις Regularity και το πέτυχε!

10 "σβέλτες" ΕΔΑ και 90 δορυφορικές χρονομετρήσεις ακριβείας στο δέκατο του δευτερολέπτου, ανέβαιναν Live ώστε να μπορούν οι αγωνιζόμενοι να γνωρίζουν τις επιδόσεις τους και να μπορούν να κάνουν τις ανάλογες διορθώσεις. Με σχεδόν 50 συμμετοχές τα πληρώματα έλαβαν εκκίνηση στις 11.00 πμ από τις πανέμορφες Πηγές Κρύας στη Λιβαδειά, με καλό καιρό, και κινήθηκαν με κατεύθυνση προς τα Καμένα Βούρλα μέσω Καλλίδρομου. Στα Καμένα Βούρλα έγινε μια μικρής διάρκειας ανασυγκρότηση και τα πληρώματα εκκίνησαν ξανά για το Β΄σκέλος στις 13.35 με κατεύθυνση το Γαλαξίδι μέσω Θερμοπύλων και Άμφισσας. Στο δρόμο ο καιρός μας θύμισε γιατί το ράλλυ ονομάζεται "Χειμερινό" καθώς ξεκίνησε να βρέχει και δεν σταμάτησε μέχρι αργά το βράδυ! Το πρώτο αυτοκίνητο τερμάτισε στο Γαλαξίδι στις 16.40 μετά από 7 συνολικά ΕΔΑ και αμέτρητες δορυφορικές χρονομετρήσεις. Από εκεί υπήρχε ελεύθερη μετάβαση στους Δελφούς, στο Ξενοδοχείο Αμαλία. Το βράδυ τα πληρώματα ήταν ελεύθερα να γευματίσουν όπου επιθυμούσαν και να επισκεφτούν τα ωραία χωριά της περιοχής. Την επόμενη μέρα ο καιρός ήταν καλός και οι συμμετέχοντες έλαβαν εκκίνηση στις 10.30 πμ για το τρίτο και τελευταίο σκέλος με 3 ΕΔΑ και δεκάδες πάλι χρονομετρήσεις που θα όριζαν τους νικητές. Η διαδρομή είχε κατεύθυνση τα Πέντε Όρια, το Βουνοχώρι με επιστροφή τους Δελφούς. Το πρώτο αυτοκίνητο τερμάτισε στις 12.45 στο ξενοδοχείο Αμαλία στους Δελφούς. Στις 14.00 ακολούθησε το γεύμα gala στο ξενοδοχείο και η απονομή των επάθλων στους άξιους νικητές. 

Οι νικητές στην κατηγορία Super Trophy (Regularity) ήταν οι ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ και ΙΟΥΛΙΟΣ ΙΑΤΡΙΔΗΣ με VW GOLF GTi του 1989. Δεύτεροι ήταν οι ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΦΙΝΑΣ και ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΟΦΙΝΑΣ με BRITISH LEYLAND MINI 850 του 1973. Τρίτοι οι ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΟΓΑΝΗΣ με VW GOLF GTi του 1985. Στην κατηγορία CLASSIC TROPHY (Touring) πρώτοι νικητές ήταν οι ΗΛΙΑΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ και ΑΙΜΙΛΙΟΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΗΛΙΟΥ με VW 1300 CABRIO του 1970. Δεύτεροι οι ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΛΑΧΟΣ και ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ με ALFA ROMEO GIULIETTA SPIDER 750του 1960 και τρίτοι οι ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ και ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ με ALFA ROMEO 2000 SPIDER VELOCE του 1976. Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα πιο κάτω. 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - SUPER TROPHY

APOTEΛEΣMATA - CLASSIC TROPHY

ΟΔΗΓΙΕΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (Λιβαδειά) & ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΔΟΜΕΤΡΩΝ (CALIBRATION)

Συνιστούμε την πρόσβαση προς Λιβαδειά από την έξοδο προς “ΚΑΣΤΡΟ” στο 114,8 χλμ της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας και όχι μέσω Θήβας.

Το CALIBRATION βρίσκεται στην τοπική οδό με κατεύθυνση προς Λιβαδειά μετά την έξοδό σας από την Εθνική Οδό και η αρχή του (ένδειξη γραμμή & “0” στο οδόστρωμα) βρίσκεται απέναντι από το βενζινάδικο “Eλίν”.  Υπάρχουν μετά ενδείξεις για 1.000 & 2.000 μέτρα).  

BULLETIN 16/11/2021 - Σας ενημερώνουμε σύμφωνα με τις αναθεωρημένες κρατικές οδηγίες στο ΦΕΚ Β 5138 και την συνοδευτική Δ1α/Γ.Π.οικ. 69136 ΚΥΑ, προβλέπεται πως στα τουριστικά καταλύματα, οι διαμένοντες εισέρχονται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο:

  1. Πιστοποιητικό εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή
  1. Πιστοποιητικό νόσησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 ή
  2. Βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για τον COVID-19 (PCR ή rapid-test, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9.

Οι ανήλικοι από τεσσάρων (4) έως και δεκαεπτά (17) ετών δύνανται να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test), σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 9. 

Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας και την συμμόρφωσή σας στην ανωτέρων κρατική οδηγία. 

ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ 2021 - ΔΕΛΦΟΙ 27-28/11

Το ράλλυ που σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ΦΙΛΠΑ έρχεται το διήμερο 27 και 28/11 με νέες προδιαγραφές για να ικανοποιεί όλους τους συμμετέχοντες! Για πρώτη φορά ένα ράλλυ της ΦΙΛΠΑ με δορυφορική χρονομέτρηση της ANUBE SPORT και δεκάδες μετρήσεις στις ΕΔΑ με ON LINE (Live) αποτελέσματα!

Το Χειμερινό υπόσχεται να είναι "σβέλτο" στη κατηγορία SUPER TROPHY (Regularity με ελεύθερα όργανα) αλλά και «χαλαρό» και απολαυστικό στη κατηγορία CLASSIC TROPHY (Touring Regularity με κλασσικά όργανα εποχής που δεν δείχνουν ΜΩΤ) για τους φίλους του παραδοσιακού, τους "κλασσικούς"... 
 
Πρόεδρος του Χειμερινού Ράλλυ είναι ο Νίκος Κοζανίτης που έχει την συνολική ευθύνη της οργάνωσης ενώ το αγωνιστικό σκέλος έχει γραφτεί από τον Σπύρο Μουστάκα σε συνεργασία με τον Γιώργο Βάλληνδα που είναι ο αλυτάρχης του αγώνα. 

Το Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2021 προσφέρει δυο μέρες απολαυστικής οδήγησης με επίκεντρο τους Δελφούς, μια εκδήλωση που έχει στόχο μια αναβαθμισμένη εμπειρία για τους συμμετέχοντες. Στείλτε την Δήλωση Συμμετοχής σας σήμερα!