Το 47ο Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ που τελέσθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO, ολοκληρώθηκε το Σάββατο 15/9/2018 στην παραλία της λίμνης των Ιωαννίνων. Στο ράλλυ που ξεκίνησε την Πέμπτη 13/9 από την παραλία της Πρέβεζας συμμετείχαν 45 ελληνικά και αλλοδαπά πληρώματα από την Κύπρο, Αυστρία, Ελβετία και Μ. Βρετανία.

Το αγωνιστικό σκέλος περιείχε συνολικά 22 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας για την κατηγορία Regularity και 6 δοκιμασίες για την κατηγορία Master Trophy (Touring). Οι δοκιμασίες φέτος είχαν καινοτομίες όπως τις 2 κατηγορίες στην κατηγορία Regularity: «Κόκκινη» με πιο υψηλές ΜΩΤ και μικρότερους χρόνους διέλευσης και «Πράσινη» με ηπιότερες απαιτήσεις ΜΩΤ και χρόνων, καθώς και ορισμένες ΕΔΑ με περάσματα ιδανικού χρόνου και τερματισμούς για πρώτη φορά «ιππαστί»! Επίσης την πρώτη ημέρα οι συμμετέχοντες στην κατηγορία Regularity αγωνίσθηκαν και σε μία “Super Ειδική» στο Νεοχώρι.

Με βάση τα Ιωάννινα και το όμορφο ξενοδοχείο Grand Serai, για τρεις μέρες τα πληρώματα «όργωσαν» την Ήπειρο αφού πέρασαν από τοποθεσίες και χωριά όπως Αρχαία Νικόπολη, Φιλιππιάδα, Αρίστη, Βίτσα, Κόνιτσα, Μονοδέντρι, Πάπιγκο, το Φαράγκι του Βίκου, Ασπράγγελους, Δόλιανη, Κήπους, Λεπτοκαρυά, Μιλιωτάδες, Τσεπέλοβο και Φραγκάδες.

Το Σάββατο το βράδυ στο γεύμα απονομής στο ξενοδοχείο Grand Serai παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από τον Δήμο Ιωαννίνων, την Τροχαία Ιωαννίνων, το Οινοποιείο ΖΙΤΣΑ και το Grand Serai Hotel.

Την Κυριακή το πρωί όσοι συμμετέχοντες επιθυμούσαν, επισκέφθηκαν το Οινοποιείο Ζίτσα όπου είδαν τις εγκαταστάσεις και γεύθηκαν τα μοναδικά κρασιά του οινοποιείου.  

Θερμές ευχαριστίες στους υποστηρικτές και χορηγούς της εκδήλωσης: Δήμος Πρέβεζας, Δήμος Ιωαννίνων, Επιμελητήριο Πρέβεζας, το ταξιδιωτικό γραφείο Argo, την εταιρεία Καψιώχας Α.Ε.Β.Ε., το Οινοποιείο Ζίτσα, την Honda, την Interamerican, την ΕΟΦΙΛΠΑ, την All4Ad, την SuperfastFerries, τον Εμ. Κουτσίκο και το Ζαγόρι. Θερμές ευχαριστίες επίσης στους χορηγούς επικοινωνίας: ΕΡΤ Ιωαννίνων, ΕΡΑ σπορ, AutomaniaTV, Επικοινωνία FM, AutoLiveris και SNPNews.

Οι συμμετέχοντες, ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ έδωσαν συγχαρητήρια στον Αλυτάρχη κο Γιώργο Βάλληνδα και την ομάδα του για την άψογη σχεδίαση και εκτέλεση του ράλλυ, στον Αγωνοδίκη κο Γιώργο Χωριανόπουλο και στον υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων κο Νίκο Κοζανίτη για την εξαιρετική οργάνωση της εκδήλωσης.

Ενδεικτικά είναι τα σχόλια των πρωταγωνιστών που παραθέτουμε πιο κάτω:

«Ο αγώνας ήταν σε γενικές γραμμές πολύ καλός. Ένα υποδειγματικό roadbook, με 21 ειδικές διαδρομές, σε ένα μαγευτικό τοπίο. Το roadbook ήταν σαφές, με σωστές χιλιομετρικές αποστάσεις και τουλίπες ευδιάκριτες. Οι ειδικές διαδρομές γρήγορες, αλλά μέσα στα όρια του χρόνου που διαθέταμε. Θα μπορούσαμε να αναβαθμίσουμε τη χρονομέτρηση από χειροκίνητη σε ηλεκτρονική στο μέλλον, κάτι που θα μείωνε το κόστος του αγώνα, με δυνατότητα περισσότερων χρονομετρήσεων, αυξάνοντας έτσι τον ανταγωνισμό.» Γιάννης Κατσαούνης.

«Επιτέλους ένα διαφορετικό Διεθνές Ράλλυ. Ο αγώνας Regularity χωρίς κενά μεταξύ των ειδικών διαδρομών, επιτέλους πιο “ζωντανός” με 2 κατηγορίες ώστε να σε κρατάει σε ενδιαφέρον. Θα πλησίαζε το άριστο εάν η χρονομέτρηση γινόταν με πιο σύγχρονο τρόπο. Μπράβο στη ΦΙΛΠΑ για της αλλαγές και συγχαρητήρια στον αλυτάρχη Γ. Βάλληνδα.» Θεμιστοκλής Κονταράτος.

«Πανέμορφα τοπία, πολλά όμορφα αυτοκίνητα, πολύ καλό ξενοδοχείο, ότι περιμένεις από έναν αγώνα της ΦΙΛΠΑ. Η ευχάριστη έκπληξη ήταν το αγωνιστικό κομμάτι. Ήταν γρήγορο στις ειδικές και στις απλές. Ήταν έξυπνο και ασφαλές. Μπράβο σε όλους και ιδιαίτερα στον Γιώργο Βάλληνδα!!!» Νίκος Αρβανίτης.

 

Νικητές στην κατηγορία Regularity ανεδείχθησαν οι:

1οι Κατσαούνης Ιωάννης - Μανσόλας Μαθιός με VolkswagenGolfGTiτου 1979.

2οι Κονταράτος Θεμιστοκλής - Ιατρίδης Ιούλιος με PorscheSC911 του 1980.

3οι Αρβανίτης Νίκος - Χαραλαμπάκη Ιωάννα με LanciaFulvia 1,3SCoupe του 1972.

 

Νικητές στην κατηγορία TrophyTour ανεδείχθησαν οι:

1οι Della Pietra Martin - Della Pietra Gabriele με Opel Manta GSI του 1985.

2οι Κεχαγιόγλου Πέτρος - Κεχαγιόγλου Χαράλαμπος με VWGolfτου 1983.

3οι Τσιμής Δημήτρης - Κασούνη Θεοδώρα με Mercedes-Benz 230SL του 1966.  

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ